DEN NEGATIV


Ranní probuzení za zpěvu ptáků se dnes nekoná. Slyším pouze bubnovat déšť na terasu. Převalím se a upřu zrak na okno. Šedivo, liják a zima. Dnes ne. Otočím se a oči se mi znova zavírají. Dnes mám uklízecí den, tak to abych už radši začala. Ještě před tím si ale vychutnám teplou vanu. Ale ne teče jenom studená. Zklamaná scházím po ochozu a vcházím do kuchyně. Tak si alespoň vychutnám čaj ve výklenku. Kráčím do sníženého obývacího pokoje. Dívám se ven a bohužel si nevšimnu kostičky lega a stoupnu na něj . Au, to bolí jako čert. Hrnek dopadne na dřevěnou podlahu. Skvělé. Střepy všude a rýhy v podlaze. Jdu pro hadr do prádelny. Uklízím. Čaj umazal i světlý koberec u pohovky. No to je den. Vyluxuji celý dům. Je to náročné - tolik schodů. Po obědě jdu dát prádlo do pračky. Bum.Blesk.  Rána až jsem leknutím nadskočila. A jsme bez elektřiny. Paráda. Tak alespoň vytřu. Už mám hotovo. Scházím po točivých schodek do tanečního sálu, abych se trochu odreagovala. Au. Zvrkla se mi noha. Co teď? Vyškrábu se zpět do přízemí. Co teď budu dělat? Nahoru vede plno schodů a do obýváku jen dva. Jasná volba. Dobelhám se na pohovku. Cítím se vyčerpaně a pomalu se mi zavírají oči. 

 

Komentáře

Oblíbené příspěvky